CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Selasa, 21 Oktober 2008

Ini adalah kawasan kajian kami iaitu di kawasan Kuala Kubu Bharu... Di kawasan ini kami telah membuat kajian di bandar Kuala Khubu Bharu... Kami membuat keputuan untuk melakukan penyelidikan di kawasan ini kerana, bandar ini merupakan kawasan utama yang ramai penduduk.. Dalam pada itu, kami mendapat responden di kawasan ini.







Manakala ini adalah stesen Batang kali, kami mengambil keputusan untuk membuat kajian di stesen Komuter Batang Kali ini adalah kerana ramai responden yang dapat kami temubual dan mudah untuk mengedarkan borang soal-selidik










Di Serendah juga kami mengambil keputusan untuk membuat kajian di sekitar stesen Komuter Serendah kerana di sini juga mudah bagi kami untuk mendapatkan responden untuk di soal-selidik..












Ini adalah suasana di kawasan Stesen Komuter.. Kami mengambil keputusan untuk membuat kajian di kawasan seperti ini kerana komuter adalah tempat yang paling ramai orang dan kebanyakan penduduk yang menggunakannya adalah sangat ramai.. kerana ia adalah satu jaringan pengankutan yang murah dan menawarkan perkhidmatan yang terbaik..

0 ulasan: